Clioland Forum

Das Schweizer Clio-Forum - Oase des Clios 

• geleased oder bezahlt...?

• Hier könnt Ihr alles besprechen was nicht zum Thema Renault Clio passt
Hier könnt Ihr alles besprechen was nicht zum Thema Renault Clio passt

#13876  von BjörnM
 Mittwoch 4. August 2004, 11:04
Erstaunlich wie viele Barzahler hier sind... Ich sags ja, die Schweizer haben's halt :wink:
Ich als armer Student, habe meinen Clio geleast...
Mein Kleiner sollte eigentlich eine Tageszulassung erhalten, deshalb war er 20% billiger, aber irgendwie haben die das verschlafen... Nun ja, jetzt bin halt ich der Erstbesitzer. Werde das Auto nach Ablauf des Vertrages übernehmen und selbst verkaufen... :wink:

Grüßle aus Deutschland
Björn

PS: Vielleicht läuft man sich ja am Samstag in Zürich über den Weg :wink:

#13915  von Tom
 Freitag 6. August 2004, 10:43
aso min isch au mir. isch au en billige gsi. sust heti en nöd chöne zahle. :)

#17951  von busi
 Donnerstag 2. Dezember 2004, 10:33
so und nun ist der clio mein!!!!! :jump:

#17953  von Oli. S
 Donnerstag 2. Dezember 2004, 16:17
Auso mi Williams het mir ghört. Und i ha so viu Gäud dert dri gsteckt, das mir nid isch müglech gsi zu irgend emene Zitpunkt ä neue zchoufe.
Ganz ehrlech mi V6 wirdi lease aber mit sehr viu azahlig, u nach zwöi Jahr woti ne choufe, das isch mis Ziel. Hätti nid sövu für mi Williams usgä, chönti hüt dr V6 Bar zahle.
Aber i bi dr Meinig i bi nume einisch Jung. U drum machi so öpis iz wos no absehbar isch Finaziell. I bi nid eine wo gärn uf "Pump" läbt. U speter mit verpflichtige, wird das o nüm müglech si. Drum leasi iz, für churzi Zit u nähr tueni Spare

Gruess

#17983  von nico
 Freitag 3. Dezember 2004, 16:48
isch au mine, baar uft "flosse" :)

greets

#17991  von towi
 Freitag 3. Dezember 2004, 18:48
Oli. S hat geschrieben:Auso mi Williams het mir ghört. Und i ha so viu Gäud dert dri gsteckt, das mir nid isch müglech gsi zu irgend emene Zitpunkt ä neue zchoufe.
Ganz ehrlech mi V6 wirdi lease aber mit sehr viu azahlig, u nach zwöi Jahr woti ne choufe, das isch mis Ziel. Hätti nid sövu für mi Williams usgä, chönti hüt dr V6 Bar zahle.
Aber i bi dr Meinig i bi nume einisch Jung. U drum machi so öpis iz wos no absehbar isch Finaziell. I bi nid eine wo gärn uf "Pump" läbt. U speter mit verpflichtige, wird das o nüm müglech si. Drum leasi iz, für churzi Zit u nähr tueni Spare

Gruess
Findi nöd mol so nä schlechti Istellig, bi dä ähnlichä Aasicht und wartä mol dä nöchscht Früehlig/ Sommer ab........ :roll:

#18017  von arno samimi
 Samstag 4. Dezember 2004, 17:53
???
Zuletzt geändert von arno samimi am Samstag 11. Dezember 2004, 17:40, insgesamt 1-mal geändert.

#18050  von gat
 Montag 6. Dezember 2004, 08:22
alles bar bezahlt !